November favoritter - I november måned har jeg brugt min kløver vaseline enormt meget. Jeg bruger den morgen og aften på læberne, da jeg får enormt tørre læber, og på neglene, da den giver enormt bløde negle og fjerner den der irreterende hvide kant der nogle gange kommer. Derudover har jeg også været meget glad for min matas mild skintonic da jeg er begyndt at få lidt større porer, hvilket er vildt irreterende, og skintonicen hjælper med at formindske dem. Til sidst har jeg brugt Avène Cold Cream når jeg har husket det om aften på min næse, da jeg både har fedtet og tør hud på næsen (??) og den er rigtig god til tør hud.

2 kommentarer:

  1. fine farvoritter! :)

    Der er en baby lips give-away på min blog! Gå ind og deltag :)

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk

    SvarSlet

tusind tak for din kommentar! kys