31. januar 2014
Januar Favoritter


Benzac 5% gel er sjovt nok en gel (heh), som jeg har brugt rundt om min næse, hvor jeg har hudorme. Jeg bruger den hver morgen, og den har virkelig hjulpet med at få hudormene væk. Min læge anbefalede mig den, og jeg har købt den på apoteket. Embryolisse Lait-Crème concentré har jeg brugt som natcreme. Den fugter rigtig godt og gør også min hud lidt blødere. Garnier Ultra Doux er en slags balsam, som jeg har brugt hver morgen og efter jeg har vasket hår. Jeg har meget kruset hår, med krøller og den gør bare noget rigtig godt for krøllet og kruset hår. Sidst men ikke mindst har jeg brugt min Bioderma Créaline H20 cirka hver dag for at rense min hud for snavs, make-up osv. Hvad har været jeres favoritter i januar?

Jeg ville sætte stor pris på, hvis I skrev nogle ideer til indlæg nede i kommentaren :)

4 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar på min blog, rigtig fin blog!
    Vil du følges? :-)

    www.life-a-life.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Så skøn blog du har dig! :-)

    Kig meget gerne forbi! - Jeg er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville betyde ekstremt meget, hvis du ville kigge forbi ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

tusind tak for din kommentar! kys