25. februar 2014
BIRGER ET MIKKELSEN

I sidste uge fik jeg denne makeuptaske/minitoilettaske af Sidsel (LINK). Den er fra Day og jeg vildt glad for den! Jeg bruger den til at opbevare de ting, som altid flyder rundt i min taske, og som jeg aldrig kan finde. 
1. Øjendråber, da jeg har høfeber 2. Hånddesinficerings, da jeg hader følelsen af beskidt hænder 3. Læbepomade, jeg har altid tørre læber (!) 4. Håndcreme til når jeg har tørre hænder 5. Shower Gel, fordi jeg altid glemmer det når vi har gymnastik... 6. Spejl, og ja, mit er fra Diddl 7. Negleklipper med 'indbygget' neglefil 8. Hårelastikker, hårklips og hårnåle 9. Lip butter, igen fordi jeg altid har tørre læber. Denne er med duft. 10. Kløstillende stick fordi jeg altid har mindst tyve myggestik om sommeren...

Hvad er jeres essentials?

2 kommentarer:

  1. Hey, jeg har netop startet en giveaway! Du kan vinde en Chanel neglelak? Den er ægte!

    http://amorspil.blogspot.dk/ <3

    SvarSlet

tusind tak for din kommentar! kys