15. juni 2014
Sidsel Grønning

Jeg vil starte et nyt koncept her på bloggen, hvor jeg en gang i mellem vil stille nogel spørgsmål til andre bloggere. Den første blogger, jeg har stillet nogle spørgsmål er Sidsel fra bloggen Sidsel Grønning.


Hvad laver du udover at blogge?
Udover at blogge bruger jeg rigtig meget af min tid på at spille håndbold, hvilket jeg har gjort, siden jeg var helt lille.

Hvorfor valgte du at starte en blog?
Da jeg startede med at blogge for over to år siden, var det mest for, at jeg kunne øve mine skriveegenskaber, og fordi jeg godt kunne lide at tage billeder.


Hvad er det bedste ved at blogge?
Det bedste ved at blogge er helt klart, hvis man får god respons fra sine følgere, eller i det hele taget bare respons, så man ved der er nogen der følger med.

Hvad kan du ikke leve uden?
Jeg kan ikke leve uden mit kamera og mine smykker.


Har du et stilikon?
Nej, det vil jeg ikke sige jeg har. Jeg finder min inspiration i mange forskellige.

Hvordan vil du beskrive din stil med tre ord?
Jeg vil beskrive min stil som minimalistisk, moderne og casual.


Hvad er dit næste køb?
Mit næste køb er en lille Marc Jacobs pung.

Hvor finder du mest inspiration?
Jeg finder inspiration overalt. På tumblr, soundvenue, instagram, i skolen, i gadebilledet osv.

http://sidselgroenning.blogspot.com/

Hvad synes I om "interviewet"?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tusind tak for din kommentar! kys