7. april 2014
F*cking Forvirret



Normalt er jeg ikke lige typen, som læser vildt mange bøger. Dog har jeg i år læst, hvad jeg selv synes, er mange bøger, og jeg må ærligt indrømme at det faktisk er ret fedt. Jeg læser oftest i bussen til og fra skole, da det ca. tager en halv time hver vej og jeg alligevel ikke har noget at lave.

En af de bøger jeg har læst er denne bog. Den hedder F*cking Forvirret og er skrevet af Ida Grønborg Blom. Jeg fandt den for et stykke tid siden via Cecilies blog, hvor hun skrev om den lige her. I kan gå ind og læse hendes andmeldelse, da hun giver en meget god beskrivelse af bogen. Dog har jeg alligevel tænkt mig at skrive lidt om den her.

Bogen handler om Ida og hendes liv, men den er samtidig fyldt med citater, interviews og tips & tricks. Den giver en noget at tænke over, både om sig selv, men også om livet generelt, om hvem man er, hvorfor osv. uden at blive overdrevet filosofisk og kedelig.

Noget som dog er lidt ærgeligt med den, er at det er en Books on Demand, altså de printer den først når du bestiller den, men den er klart ventetiden værd.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tusind tak for din kommentar! kys