18. maj 2014
Update



Her på det seneste har jeg fået købt mig en del nye ting. Bl.a. har jeg købt Maybelines color tattoo i farven "35-On and on Bronze", Maybelines Babylips i farven "cherry me", en øjenskyggebørste fra H&M og Gossip Girl season 1 og 2.

Jeg er virkelig ked af, at jeg ikke har fået blogget her på det seneste, men der sker så meget lige for tiden, så det kan godt være lidt svært, at få tid til alt det jeg gerne vil. Hvis I har ideer til indlæg, er I mere end velkomne til at skrive dem som en kommentar.

Følg bloggen på bloglovin' HER




11 kommentarer:

  1. Har selv en color tattoo fra Maybelline, bare i farven 05 - Gold. Den er fantastisk!

    http://industrialbarbie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Maybelline laver så mange fine farver <3

      Slet
  2. Skønne ting!
    Jeg har selv lige fået en color tattoo hjem, dog ikke brugt den endnu.
    Hvordan er børsterne fra H&M?

    Sød blog - kig gerne forbi!
    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Børsten fra H&M er ikke specielt god, men den kostede også kun 25 kr... <3

      Slet
    2. Hov, glemte helt at sige tak. Tak for de søde ord, det betyder meget <3

      Slet
  3. Jeg har selv babylipsen den har en fantastisk farve!

    liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er så mange fine farver! <3

      Slet
  4. Er helt vild med de der Color Tattoos!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg har længe ville prøve Color Tatoos, men jeg er bange, for at de "creaser", hvis man har den på en hel aften.


    http://frekvensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke haft min på længe nok ad gangen, så kan desværre ikke sige om den creaser eller ej. Den tid jeg har haft den på er den ikke kommet af <3

      Slet

tusind tak for din kommentar! kys